Blev ju som sagt intervjuad idag och jag var så otroligt nervös! 
Jag har aldrig pratat i radio och ville först avböja men då tyckte programledaren att det skulle vara en tjej med och jag är ju ensam tjej av oss administratörer så jag fick offra mig och när vi börja så släppte nervositeten helt, jag log hela tiden och svarade på frågorna så gott jag kunde.
 
Senare kom Vlt och intervjuade oss samt filmade och fotade. Det var inte lika nervöst eftersom jag blivit intervjuad av dem tidigare och dessutom plockade vi skadligt skräp samtidigt så jag kunde fokusera på det och svara på frågor samtidigt.
Efter Vlt käkade vi pizza och nu sitter en av administratörerna o ritar på mig samtidigt som jag skriver, en chill dag med lite nervositet ;)
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?