Igår gick jag och Pim i skogen, vi gick ganska långt och det var riktigt härligt!  Fast det var väldigt halt och jag ramlade en gång, tycker att västerås stad borde kunna salta spåren som skidåkarna inte kan eller får använda.
I Onsdags var jag till Delta, var inte riktigt värt egentligen. Pratades bara om bemanningsföretag och det vet jag ju redan en del om. Ska eventuellt få ett möte inbokat nästa vecka också.
 
Idag ska Pim repa efter jobbet, sen till Enköping för att äta tacos och sen har han mer rep på kvällen/natten. Själv ska jag vara hundvakt vid 11.
På lördag blir det myskväll hos Pim syster! 
Och på Söndag! Då drar jag och Pim på rockabilly kryssning♡
 
Bjuder på en vacker bild, vem vill ha en mysig fredas kväll med vin när man har Morgan ;)
 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?