Jag fick knappt träffa Pim förra veckan pga jobb, men idag var han ledig! Vi shoppade hela dagen.
Först käkade vi på Wook Anders Goo, sen gick vi inne på Pickaboo ett tag och så vidare mot ÖoB för de har alltid nått kul.
Sen Elgiganten och där hittade vi en fönsterputsare som jag spanat in på nätet, äntligen kan jag tvätta fönstren ordentligt!
Vi gick inpå Club Xprs, det är någon ny klädbutik som öppnat och jag rekommenderar den verkligen! Vi kom ut med en varsin jacka och Pim hittade en ny gubbkeps.
Sen vandrade vi in på Barnens Land och det var så kul och mysigt♡
Fika på Brynolfs bagare.
Åkte hem för att gå ut med Ace och vidare mot stan för att leta efter Skiv-börsen, vilket magiskt ställe! Jag är så kär och kommer handla massor där♡
Vi kom ut med en haklapp åt Ricki med Misfits dödskallen på och en skiva med The Exploited.
Käkade på Burger King, alltid lika gott!
Avslutade dagen med en fika i Enköping hos Pims mor.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?