Första läkaren ställde massor av frågor och skickade mig till labb, där tog de mitt blod med världens största nål! 
Hon tog 4 rör med blod, räcker inte ett eller två?
Jag är über nål rädd, vilket är sjukt bra när man tatuerar sig...
 
Sen vidare mot Västerås lasarettet för att träffa hudläkaren igen, jag är där så ofta att jag fått ett stämpelkort...
Hon tejpade fast massa lappar med medel på min rygg för att vi ska se vad och om jag är allergisk mot något.
Gått under utredning i ca 2-3 år nu så hoppas vi hittar problemet. 
 
Sen mot jobbet!
Jag kunde bara jobba 16-19 för tejpen som höll fast lapparna drar i mina muskler och det gör att jag får jätte ont i rygg och nacke...
Fick gå hem så Pim hämtade mig <3
 
Blödde ganska mycket efter sticket..
Nyaste modet! Dr.martens med blåa skoskydd.
Och såhär ser min rygg ut...
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?