Igår hade vi gemensam 25 års fest för Pim och Jocke. 
Jag ville ju gärna vara med så Ricki fick vara hos mormor, jag åkte dit runt 2 inatt och sov.
 
Festen var riktigt rolig, jag blev någorlunda full, mådde illa ett tag men då vilade jag lite och fortsatte sedan med de andra.
Inga bråk eller drama och inget gick sönder, helt jävla otroligt! 
Men något hände...något som jag alltid kommer att minnas...
Pim gick iväg, inget jag la mycket tankar på och när han kommer tillbaka så går han ned på knä!!!!!!
Han friade♡♡♡
Vi är ju förlovade sen 3 år tillbaka men nu friade han ordentligt! 
Självklart sa jag ja!
Vi kommer alltså gifta oss 2018, jag kan verkligen inte sluta le!
Han har tydligen planerat detta i 6 månader, han funderade på att göra det på en restaurang men det är verkligen inte vår stil, så på en fest omgiven av vänner var verkligen perfekt♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?