Idag fixas stoppet i avloppet! 
Pim försökte fixa det själv igår men det blev bara värre, men han försökte iaf ♡
Efter sitt försök så skrev han till en kollega från spolsidan, han ringde och de diskuterade lite.
Vi hade ju Ragn-sells här i somras, han som var här skulle komma tillbaka men gjorde aldrig det, alltså betalade Mats (som äger huset) fullbetalning för ett jobb som aldrig gjordes klart och det är ju inte okej.
Så idag efter jobbet ska det fixas!
Vi har fått order om att att inte använda disk och tvättmaskin...ångest!
Men toan går bra även om det kan komma upp lite, man kan ju inte gå och hålla sig en hel dag.
Dock sjunker det undan efter ett tag har vi märkt, så det är inte helt stopp som sist.
 
På fredag får vi hem en julgran också! 
En tidig julklapp av min far ♡
Den är självklart i plast då jag reagerade med tung andning förra året, första och sista gången jag varit med om det.
Vi hade alltid äkta gran när jag var liten och då reagerade jag inte, men min kropp blir ju bara sämre och sämre för varje år känns det som...
Dessutom får vi en ljusstake och ljus till granen♡
 
Imorgon ska jag, Ricki och Ace vara hundvakt hos mamma, sen ska vi shoppa med Pim eller prata med tomten som Pim säger inför Ricki ♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?