....så tränar jag!
I måndags var jag på min första riktiga MAC träning!
Det har skjutits på pga graviditet, amning,  ingen barnvakt, noll cash till bensin och trasig bil.
Men nu jäklar var jag med.
Vi slogs inte eller så, det tränades tekniker.
List träningen var roligast men svår, jag som ny vågar inte ta i och ibland blev både jag och Pim förvirrade.
Men jag insåg hur dålig kondition jag har, så igår tog jag min sista cigg och jag har tränat sen i måndags.
Jag lyckades få Pim att få träningsvärk då jag föreslog en benövning som han inte är van vid och jag tror nog att han fick mer träningsvärk än mig, även fast vi körde lika mycket.
 
Åhh vad jag längtar efter min egen rustning ♡
Jag känner mig så otroligt taggad!
 
Begrunda och skratta
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?