Idag har jag slagit in julklappar, handlat, klätt granen, försökt planera inför julafton och handlat på bolaget.
 
Pim får tyvärr jobba över så han skickade mig till bolaget, samtidigt som jag har ringt diverse samtal för att planera inför julafton.
Vi kommer ju åka fram och tillbaka en hel del.
Jag fick dessutom gå till Spargrossen för att köpa mer inslagnings papper och jag köpte även en julklapp från Tomten till Ace.
Jag har fyllt julstrumpan med klappar från tomten till mina älsklings grabbar.
 
Pappa kom över idag också, han lämnade av en julgran med belysning på, extra belysning, dekorations belysning att ha tex ute, en ljusstake, massor av kulor och glitter.
+ en extra julklapp till mig och Pim.
Granen och alla tillbehör är en julklapp till oss alla tre.
Ricki var lite små blyg men när jag och pappa pratade så ville Ricki självklart vara med i samtalet ♡
 
Vår fina gran, jag är redigt nöjd med den!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?