Som jag skrev tidigare så var vår babyshower igår, det var super trevligt! 
Fler än vi trodde kom och trotts att vi skrev att vi inte behövde några presenter (eftersom jag inte kunnat låta bli att shoppa själv) så fick vi massor av fina saker♡
Hela dagen vart helt perfekt!
Två väldigt fina blöjtårtor♡
Fick ett par underbara tofflor som självklart får hänga med till förlossningen så att jag kan glänsa lite.
Allt detta fick vi av Pims mor!
Ormboken fick vi tidigare men jag har inte slängt upp någon bild på den.
Denna + ett presentkort på Barnens land fick vi av min far, hans sambo Cissi, min ena bror Christian och hans son Arvid♡
Den matchar snuttefilten som vi fick med en av blöjtårtora♡
Detta fick vi av min mor.
Sockorna har en släkting stickat♡
Smått och gott från min bror Mathias och hans sambo Sanna.
Smått och gott från min faster och hennes man, Pims morbror och ingifta moster och ljuslycktan är från Pims mor.

 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?