Jag har precis slängt i mig en sallad och nu har Ricki hicka, så gulligt!
Djuren fick lite blöt mat ikväll bara för att och nu sover båda två i vad som verkar vara matkoma...
Pim har åkt över till Jocke för att dricka kaffe och snacka lite, jag är för trött för att gå ut och det har jag varit hela dagen, men lyckades ta mig ut till Ikea med Pim tidigare för att utnyttja en del av vårt present kort som vi fick i Julklapp.
Vi har redan handlat med det tidigare men det var pengar kvar så nu passade vi på att köpa en badbalja och ett gosedjur slank med också. Det finns fortfarande pengar kvar på kortet!

Imorgon ska jag ner på stan med min mor för att leta byxor och tänkte passa på att köpa salvor och sådant som behövs när Ricki anländer, vi fick ju ändå pengar av min farmor så det är lika bra att passa på.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?