Ace är inte halt längre, han var bra redan i måndags och fick vila även den dagen.
I Tisdags fick han en lugn dag men på kvällen fick han följa med och bada, lyckligaste hunden!
Han har blivit otroligt stark och kan simma en längre stund ♡
Synd bara att han attackerar vattnet och sväljer det, han kissar FLODER efteråt!
 
Igår på en promenad så tittade jag lite extra på honom och såg att han är riktigt snygg!
Smal och vältränad.
Fin midja och muskler på benen som verkligen syns i varje steg, älskar verkligen hur lätt det är att bygga muskler på hundar ♡♡♡
När jag bodde hemma så tränade jag mammas tre hanhundar, Maltesen Malti var så biffig ett tag så när han stod på bakbenen med framtassarna mot spisen så buktade hans ryggmuskler utåt!
 
Igår kväll hittade jag ÄNTLIGEN Aces tandborste och tandkräm, så nu ska det borstas tänder!
Zuky fick också en omgång igår kväll.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?