Asså spa på Färna herrgård! 
Det var helt jäkla underbart. 
 
Det började med att jag fick en balja, en massa små spa grejer och "kläder".
Jag fick byta om och sedan vänta på min tid för massage, hotstone massage.
Det var nog det skönaste jag har varit med om♡
Efter det vankades det fotskrubb efter ett fotbad med mjukgörande salt. 
 
När det var klart använde jag lite ansikysskrubb och sedan gick jag ÄNTLIGEN till poolen! 
Guuud så härligt det var!
Jag var helt ensam i den och bara flöt omkring♡
Jag testade två av tre bastur, en aroma bastu och i den hade jag ansiktsmask, en torrbastu och efter det dusch med skrubb av kroppen med salt. 
Den varma källan utomhus var underbar♡
Satt och njöt samtidigt som jag åt ett äpple och bara tittade på naturen. 
Gjorde om diverse saker ett par gånger, var ändå där i fyra timmar♡
Duschade såklart innan jag gick hem, det fanns tre olika tvåler, schampo och balsam. 
Allt som användes under dagen var endast gjort på naturliga saker, vilket kändes riktigt bra!
Och man luktade otrolig gott ;)
 
En liten paus med vatten och frukt vid poolen och så jag efter fyra timmar på ett underbart spa♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?