Igår kom ju som sagt Christer och Manuella över för att grilla med oss.
Det var verkligen super trevligt! 
Synd bara att Ace var tvungen att yla trotts att han fick vara med ute för att sedan riva/förstöra grannarnas staket...
Pinsammaste hunden någonsin.
För någon dag sedan rymde han över till grannarna också, tur att de gillar honom!
 
Nu är det Juli och jag fyller år denna månad.
Pim undrade vad jag önskar mig och jag fick nästan panik! 
Hela min värld kretsar kring Ricki, alla tankar är om Ricki och baby grejer..
Så jag började googla, ville jag ha kläder eller smycken? 
Patches kanske? 
Spa?
Ska jag ta och be om naglar som jag nu funderat på?
Hittade dyra fina smycken, jackor för ett par tusen, tröjor (Pim köper alltid tröjor på min begäran), många otroligt vackra klänningar meeeen som jag enligt mig själv inte passar i nu, dyra fina klänningar, väskor (behöver jag verkligen fler?), skor (har ju precis köpt nya) osv...
MEN! Jag vill ju tatuera mig, måste dock vänta tills jag ammat klart Ricki så varför inte ta det näst bästa? 
En piercing! 
Tog ju ur den i tungan innan förlossningen pga att det blivit diverse problem med den och jag har läääänge velat ha i både läppen och näsan, men jag har aldrig känt för att slänga ut de pengarna.
Så jag la fram förslaget om septum till Pim och han blev nog lite positivt överraskad♡
Så nu får vi se vad han hittar på ;)
 
Söta, dryga, otroligt pinsamma hund! 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?