Igår började Pims semester och det firade vädret med regn i massor!
Men vi drog ändå in till stan för Pim behövde nya strängar till gitarren och jag slank in på H&M, min tanke var att köpa en Batman body med tillhörande shorts och mössa, men det fanns inte i rätt storlek, en pyjamas med Batman på som jag tidigare ångrat att jag inte köpt fanns inte heller i hans storlek...
MEN! En Nalle Puh body med tillhörande shorts och mössa fanns i storlek 62 (han är mellan 56 och 62) så då tänkte jag att den lär ju passa och dessutom är det ljusa shorts till, han har ju redan ett par svarta StarWars shorts och Nalle Puh är ju otroligt söt! 
Så nu har han två bodysar med Nalle Puh hemma! 
 
När vi skulle åka hem så kom världens skur!
Och jag har inget Regnskydd till vagnen så en filt fick agera skydd och vagnen höll sig tät!
Vi drog iväg för att hämta min kusin Zebban som är här och besöker ifrån Norge.
Vi käkade på Rondellen och pratade massor.
Lämnade av honom och åkte hem.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?