Under gårdagen hade Ricki svårt att slappna av, han var grinig och skrek ovanligt mycket.
Han ville äta men släppte bröstet och skrek flera gånger, han kunde inte slappna av för att sova ordentligt heller.
Vid ett tillfälle mådde han bra, skrattade och pratade, så då tränade vi lite i gymmet. 
 
Pim åkte till träningen direkt efter jobbet så han var borta hela dagen.
När han kom hem så skulle vi sova men Ricki bara skrek.
Pim började googla på bieffekter av vaccinet för Rotaviruset och hittade att barn i värsta fall kan få tarmvred.
Jag ringde 1177 och hamnade i kö...då passade jag på att pysa honom, för jag insåg då att han inte bajsat på hela dagen, när jag pyste så kom det liite bajs.
1177 tyckte att vi skulle åka in i fall att.
 
På barnakuten satte de en grej på hans fot, likadan som han hade på 69an och när den läst av allt så fick vi vänta.
Ricki sov igenom det hela.
Läkaren kom och sa att allt såg bra ut och vi pratade lite och fick tips för att få igång magen om det behövdes.
Vi åkte hem och Ricki sov hela natten!
Han vaknade vid 7 och åt, somnade snabbt om och sov till 11.
Stackarn måste varit helt slut efter gårdagen♡
Nu har han lyckats bajsa lite helt själv så vi hoppas att han fortsätter må lika bra♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?