Igår bjöds det på grillat!
Ewa och Micke bjöd ut oss till deras garage för att grilla, det var verkligen jätte mysigt även om det regnade lite till och från.
Dessutom fick Ace följa med!
Det är ju egentligen allergiska men eftersom vi var ute fick det bra. 
Ace bands fast i dragkroken och kunde hoppa ut och in i bagaget. Självklart hade han vatten och tuggben, samt fick korv av Micke.
 
Vi var där från 15-16 till 21!
Ewa och jag fick lite ensam tid när Pim och Micke åkte för att hämta några som skulle ha hjälp med en bil.
Var mysigt att prata ensam med henne.
När de kom tillbaka var Ricki självklart i centrum♡
Han var redigt trött när vi kom hem, han blev dock väckt av Pims larm i morse klockan 05.30 men somnade om vid 06.30 och sov till 10!
 
Jag bokade även kyrka för dop igår!
Jag har kämpat för att få i Badelunda, min mormor ligger där och Ricki ska (förhoppningsvis) bära dopklänningen som hon stickat så det hade varit perfekt.
Men nu gick det inte...det är en otroligt populär kyrla.
Jag känner inte för att vara i Ramnäs för där har vi varit så mycket redan.
Alva döptes där bland annat.
Så jag började fundera, jag vill ha en gammal kyrka och badelunda är från medeltiden så den hade varit perfekt, men så kom jag att tänka på Ängsö.
Vi fotograferades där i vintras och jag tycker att det är en väldigt magisk plats.
Det finns en gammal kyrka där med en del historier, den är lite kusligt-mysig så jag skrev och frågade, de svarade samma dag och hade ett bra datum.
Så den 30e September blir det dop på Ängsö!
Ska se om vi ska hyra festlokal i slottet också, vore ju helt perfekt♡
 
Är lite över taggad och letar redan nu tårta, psalmer och inbjudningskort...
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?