Vi åkte in till Västerås idag och ärligt så känner jag mig mindre stressad nu när vi har mjölk med oss att värma istället för att jag ska fundera över när, var och hur jag ska amma nästa gång.
Vi gick in på Eko, denna gång behövde vi inte stressa igenom och kom ut med diverse saker.
Bland annat ett gosedjur till Alva och en Skallra till Penny, de har ju gett en del saker till Ricki så han måste ju ge tillbaka♡
 
Vi åkte över till Elin och Pär för att fika och ge presenterna.
Jag fick äta jordgubbar istället för wienerbröd, mums!
Och eftersom jag inte kunde amma så blev mina bröst sprängfyllda! Asså aj...
Ricki blev matad av Pim och när vi kom hem efter ett par timmar så ammades Ricki framgångsrikt och sedan fick han lite på flaska när han blev små tjurig.
Sedan pumpade jag med min manuella pump eftersom den elektriska låg i bilen, gick faktiskt väldigt bra och efter det slängde vi i oss sallad.
 
På kvällen drog Pim ut för att springa med Ace, så då passade jag på att bada Ricki.
Finns det något mysigare?
Vi badade ganska länge eftersom han tyckte det var så skönt.
När Pim kom hem så fick Ricki kliva ur badet för Pim behövde duscha, Ace också egentligen men han får vänta tills imorgon. 
Jag vet tre grabbar som kommer sova gott i natt ;)
Mysigaste som finns♡