Ja det var ju midsommar igår.
Och ja, jag dansade runt den sabla stången!
Jag och Elin dansade med lilla Alva, hon tyckte det var otroligt roligt även om jag och Elin mest var förvirrade.
Ricki och Penny vaktades av Micke och hans vän, gick super bra då båda bebisarna somnade.
Midsommarfin♡
Vi firade i Seglingsberg som varje år, jag personligen ser inte riktigt det roliga i att titta på när stången blir rest och detta år fick jag ju dansa men annars brukar jag hålla mig på sidan av.
Jag känner knappt någon där och Pim var på jobbet detta år så jag hängde med Elin och Micke.
(Ewa sprang omkring och Pär stod på sidan med arga hundar)
För att komma till Seglingsberg så blev vi hämtade av Ewa och Micke som åkte Cadillac!
Så mysigt!
Inte ens två månader och åker redan raggarbil♡
Efter allt dansande och pratande så åkte vi mot Västerås men först två stopp.
Ewa plockade blommor att lägga på sin mor och fars grav.
Vi mötte upp Pim i Surahammar så att jag och Ricki fick åka med honom, jag passade även på att rasta Ace.
När vi kom fram så låste Micke in nycklar till bilen i bilen...så de fick åka hem för att hämta reserven.
Hemma hos Elin och Pär bjöds det på grillat i mängder och självklart jordgubbar till efterrätt! 
(De andra käkade jordgubbstårta)
Ricki hade svårt att slappna av eftersom att Alva och hennes kusin Jack härjade en hel del, de skrek, sprang, hoppade och kastade saker i golvet.
Visst barn är små och vilda men de små behöver också respekteras...
Ricki fick testa att sitta i deras babysitter, han gillar inte våran då den inte gungar när han sparkar och han ligger mer än sitter i den.
Kan funka när han blir äldre och starkare men inte nu, så Ewa pratade om att köpa en Babybjörn till honom eftersom alla verkligen kunde se hur glad och fascinerad han var♡
Idag har vi en utslagen hjälte här hemma!
Han somnade i bilen på g hem och vaknade 05.50 för att äta, somnade om och vaknade vid 10 igen.
Nu sover han till och från i soffan bredvid mig♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?