Som ett slag i magen...
Jag har hel ammat Ricki enda sedan han blev av med sonden, men i några dagar nu så har han släppt bröstet och blivit hysterisk mitt i amningen.
Han äter, släpper, rapar, kräks och skriker.
Så idag testade vi att flaskmata med bröstmjölk, han åt jätte bra och somnade.
Så imorgon ska jag ringa BVC och rådfråga.
Självklartär det jätte jobbigt och känns som ett slag i magen, känns som att jag är en värdelös mamma även om jag inte är det.
Tur att mamma köpte en pump åt mig!
Hoppas självklart att jag kommer kunna hel amma snart igen, så länge får jag försöka amma på nätterna och så får Pim hjälpa mig med flaskan på dagarna (när han är hemma).
Kärlek♡
Amanda
( http://megapixeln.se )

Räknas som helammning trotts att han får bm på flaska :D Och kan de vara en utvecklingsperiod? Liam va lite sådär ett tag han med :/

Svar: Jaha! Jag har verkligen kass koll xDAntingen en utvecklings period eller så är det för att det blir för medför honom, ska till BVC idag och tänkte ta upp det då :)
Har snart lyckats få honom att gå över helt på bröst men känns ändå värt att ta upp.
Bea

Amanda
( http://megapixeln.se )

Ja, men ska ALLTID ta upp frågor med BVC de är de dom är till för :D

Svar: Bvc sa att det inte var någon fara och att det vara var bra att han kunde ta både bröst och flaska :)
Bea

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?