Igår började jag dagen med att ramla ned för de sista trappstegen innan jag var nere när jag snubblade över katten.
Självklart gjorde jag illa samma tå som sist...
 
Igår var vi lata innan träningen så vi köpte mat från pizzerian, men eftersom jag inte får äta mjölkprotein så köpte jag en sallad (som vanligt).
Efter det  tränade vi, men både jag och Pim hade ont i varsin tå så vi tog det ganska lugnt.
Efter en välbehövlig dusch gjorde vi oss i ordning och åkte till Västerås för att fika hemma hos Elin och Pär.
De hade köpt bullar utan mjölkprotein! Så gulligt♡
Vi var där ett tag och Ricki var faktiskt vaken hela tiden under besöket, så självklart fick jag knappt hålla i honom ;)
Men han var pratglad och tyckte det var kul.
 
Idag vankas det BVC efter 2 veckors uppehåll, ska bli spännande att se om man lyckats hålla hans vikt även fast amningen har strulat.
Dessutom ska han få första dosen av vaccinet mot Rotaviruset.
Tur att solen lyser efter en vecka av regn och blåst!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?