Idag hade jag tänkt ta det lugnt efter nattens extrema magsmärtor som kom från ingenstans.
Meeeen...Pims pappa och hans sambo kommer hit ikväll för att grilla, så städning står på schemat. 
Har startat disken, börjat plocka, vattnat blommor och startat två maskiner tvätt.
Första maskinen var planerad, Rickis babynest behövde tvättas och när det var klart och åkte in i torktumlaren så passade Ricki på att bajsa ned sin nya babysitter...
Så nu ligger han och sover i sin vagn medans vi väntar. 
 
Har jag sagt att under graviditeten blev jag väldigt "kvinlig" av mig?
Började köpa blommor och ville köpa klänningar osv..
Hel olikt mig!
Detta har nu fortsatt, jag har en hel del blommor, har köpt klänningar och nydligen klackskor, dessutom är jag extremt sugen på att gå till en nagelsalong och fixa lösnaglar!
Håller dessutom på att spara ut mitt hår, jag har haft kort hår sen jag var 13 och klippte samt färgade mitt långa blonda hår.
 
Några blommor jag har hemma♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?