Nej jag somnade inte alls på soffan i ett par timmar...
Men det var det värt!

Ni vet den där känslan när man inte har "ångest" över att betala räkningar?
Nej?
Den är iaf jäkligt skön!
Nu kan jag "shoppa" loss, ska bland annat beställa hem ett armand där pengarna gå till katt och hundhem, tänkte även köpa hem omega-3 olja till Ace att hälla över hans mat och eventuellt PlaqueOff.
Pim ska ÄNTLIGEN hämta ut sin brynja som han beställt och sedan väntar vi endast på två grejer som jag beställt samt betalat åt honom.
Nästa vecka kommer skatten också och det klagar man ju inte över, dessutom så kommer förhoppningsvis ett gosedjur som jag beställt till Ricki nästa vecka, hoppas!
När skatten kommer ska en ny hundbädd samt filtar köpas in, för det har jag lovat Ace.
Haha blir mycket grejer till djur nu känner jag, men vad gör man inte för sina otroligt jobbiga bebisar?
De måste ju också få lite lyx nu innan lillen kommer.
 
Har jag sagt att jag saknar sommaren, ciggen och ölen?
Saknar även mitt rosa hår...
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?