Idag åkte vi in till Västerås för att "shoppa", men Ace har börjat protestera när han blir ensam.
Så jag är på jakt efter en inte allt för dyr veterinär för en kastrering.
Så idag fick Ace följa med in till stan och vara hemma hos min mamma och hennes små vovvar, jag var sååå orolig när vi åkte till Erikslund...jag var så rädd för att Ace skulle råka skada dom när de busade, att de skulle börja slåss (han är lite kaxig) eller att mamma inte skulle klara av honom.
Men allt gick så bra♡
Så underbart att någon kan hjälpa oss och ställa upp när det gäller Ace, de flesta är allergiska eller har inte plats.
 
Vi åkte först till Statsmissionen, vi hittade en del av en samling som Pim har sedan tidigare, en stor hundskål som vi ska ha vatten i (något vi pratat om länge då djuren ofta delar skål) och jag hittade en tavla som ska hänga i Rickis rum.
Sedan åkte vi till Media Markt och kom hem med en ny dammsugare och en skrivare!
Så lycklig♡
 
Tavlan♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?