Jag känner verkligen lyckan i bröstet och en otrolig längtan! 
Det diskuteras och planeras inför höstens Tundlaheim, en flagga ska fixas, inredning ska tas fram, flaskor och bägare ska köpas och kläder ska planeras.
Jag letar barnvakt och har förhoppningsvis eventuellt ordnat det.
 
En vän som ligger varmt om mitt hjärta ska åka med oss igen, hon hamnade med oss lite av en slump sist vi var på Tundlaheim och vi hade så otroligt roligt!
Men hon har varit väldigt sjuk länge nu och det lajvet var sista gången jag umgicks med henne. 
Vi har hållit kontakten, hon har stöttat mig genom graviditeten och jag har stöttat henne genom operationer och jobbiga läkarbesök. 
Nu börjar hon bli bättre även om hon aldrig kan bli helt frisk.
Men både hon och jag planerar att ta våra krafter och åka på detta underbara lajv där vi kan härja och glömma allt det jobbiga för en stund!
För det är hon värd♡
 
Ricki kommer vara över 5 månader när lajvet är så det känns som att det kommer gå bra.
Jag kan och vill inte ta med honom, det kommer vara kallt då husen inte är täta och sist låg vi tre personer och höll om varandra i kylan...
Det är ett lajv med 18 års gräns då det säljs och dricks väldigt mycket alkohol, för vad är ett piratlajv utan alkohol?
Som det ser ut nu så kommer min mor ta hand om Ricki, hon har ju redan köpt en resesäng.
 
Aldrig förtidigt att tagga lajv!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?