Blev aldrig någon fest hemma hos Pims bror, varken jag eller Ricki orkade.
Jag var trött och han var otroligt grinig men vägrade att sova...så vi tog en hemma kväll med Pim istället!

Idag hade jag totalt missat att det var föräldragrupp!
Men som tur var så blev jag påmind och vi skyndade oss till BVC där träffen skulle vara.
Jag blir altid så glad efter dessa träffar, man känner sig upprymd och man förstår att man faktisk inte är en värdelös morsa.
Rick satt mest tyst och tittade på de andra barnen, han lekte lite och någon gång stal han en leksak.
Men han var tyst hela tiden, lät de andra barnen ta hans grejer och klättra på honom, han fick även en kram av Iris.
Han är lite som mig, man är där men man sitter tyst och analyserar.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?