Igår åkte Pim hem till sin kusin i Skultuna för att se på fotboll och käka.
Han är verkligen inte intresserad av fotboll men åkte ändå och jag kände att han kanske mådde bra av lite kvalitetstid med grabbarna. 
Så jag och Ricki hamnade hos mamma, vi var där från 13.30 till 21
Pim åkte till repet som började 18 och hämtade mig runt 21 tiden, då hade han inte i magen.
Klumpen i magen växte, ångesten slog över mig och paniken kändes längst ryggraden....
Pim ville promt köpa cigg fast han fick ondare och ondare.
När vi kom hem gjorde jag te och Pim la sig på soffan, han ville så gärna gulla med Ricki men hade för ont...
Vi gick och la oss efter en stund, Pim somnade fort med Ricki (som var trött) tyckte att vi skulle leka istället.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?