Min "nya" Graco Evo!
Med "nya" menar jag att jag fick den begagnad från en vän som endast använt den 2-3 gånger.
Jag älskar min Hauck shopper slx men denna är sååå efterlängtad och redan älskad.
Visst den låter lite på promenaden men det går nog att ordna (tror det är bromsen som skramlar lite), den styr lättare än min Hauck, blir otroligt liten ihop fälld, väger knappt något och otroligt jäkla snygg!
Visst jag gillar min turkosa Hauck, den står ut i mängden men denna är mer stilren och mer praktisk för tillfället.
Ricki somnade så fort han hamnade i vagnen och jag tror att han kommer gilla att se mer, om han nu väljer att vara vaken på någon promenad.
 
Fluffet har jag själv satt dit och när det bil minusgrader så byts åkpåsen ut!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?