Det blir bara kallare och kallare, idag på promenaden var det frost och is ute.
IS!
Jag måste verkligen hitta en lösning att ta mig till Eskilstuna och hämta vår nya vagn, Ricki är strax för lång för liggdelen och i kylan behöver han sin åkpåse som inte får plats i liggdelen...
Mera stress!
 
Jag försöker andas ut och tittade på barnen i lekparken idag, jag drömde mig bort lite till den dagen få jag kan gunga Ricki.
Vi har ju fått en egen gunga att hänga i trädet här utanför och när snön kommer får vi använda pulkan mamma köpte.
Hon köper gärna begagnat vilket jag inte är så förtjust i men denna gång åkte hon till XXL och testade på dom i ett par dagar tills de tog fram en pulka åt henne fast de inte var ute i butiken än.
Dessutom har hon köpt en overall med dinosaurier på till Ricki och två nya pyjamaser♡
 
Fika på Villa Vanilla
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?