Dagen kan inte bli värre!
 
Först ballar hunden ur och skiter inne när vi är på g ut, jag var för långsam enligt honom...
Sen vägrar han göra sina behov ute och går bara och käkar snö.
Efter det gick jag den långa vägen till bvc för att hämta ett nytt recept på Nutramigen fast 2 an denna gång.
Går den långa vägen till apoteket för att få höra att de inte har den hemma men den kommer in imorgon....jag har knappt en portion kvar hemma!
Ska det vara så jävla svårt att beställa hem mer så fort lagret tar slut? Det var samma sak förra gången och jag vet att flera barn äter ersättning här i Sura.
Ska det då vara så svårt att alltid ha burkar hemma?
Tydligen...
 
Och inte nog med detta!
Vi väntar fortfarande på vårat lån för bilen, de sa att pengarna skulle komma igår men nej...
Vi behöver vår nya bil IDAG.
Vår bil packar snart ihop och inte har vi vinterdäck på heller för vi skulle ju få ut vår nya bil med vinterdäck på innan snön kom...
Blir så trött på att ingen kan sköta sitt jobb.
 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?