I Lördags var det ju dop och hela dagen igår vilade vi upp oss, vi var alla såååå trötta...
Dopet hölls i Ängsö kyrka, kyrkan var otroligt fin och heeelt perfekt!
De spelade "Kära lille snickerboa" när vi gick in, vi sjöng först "Gud som haver", sedan "Dansa med änglar" och sist "Sov du lilla".
Det var så fint, det kunde inte blivit bättre.
Prästen passade oss så bra och hon var otroligt duktig med Ricki, han uppförde sig för övrigt helt perfekt, lite små tråkigt på slutet enligt honom men han gjorde ingen stor grej av det.
Alla barnen i kyrkan skötte sig, Alva lät lite men inte så att det störde och Penny måste ha sovit.

Efter dopet åket vi till Teddy Boys och käkade smörgåstårta och fikade.
Min farfar var tydligen förvånad och glad över att alla barnen skötte sig så bra och han trodde dessutom att vi skulle överrasknings gifta oss.
Alla som inte varit på Teddy Bosy (hela min familj) tyckte att det var läckert.
Allt kändes verkligen så bra, det kändes bekvämt att vara på teddy Boys och detta passade mig och Pim.
Vi är de som är lite mer annorlunda i våra familjer, vi älskar histora (där av kyrkan) och vi ville att Ricki ska lära sig om alla stiler/kulturer som finns inom våra famliljer (där av Teddy Boys) och det är ju en del ;)
Dessutom tror jag inte att det är så många som haft sitt dop fika i en ragarklubbs lokal.
Prästen var även hon med en stund under fikat, jag bjöd in henne.


Vi fick massor med fina presenter, jag ska försöka ta kort på dessa och slänga upp här.
Men just nu försöker jag bli av med en dryg snuva och är dessutom hundvakt igen åt mammas vovvar!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?