Kom hem i Söndags kväll efter mycket om och men...
Först lämna av grejer hemma, köra hem Hanna, lämna Boss på stationen, hämta vår saknade älskade Rickis hos min mor och sedan till Hallstahammar för att hämta Ace.
MEN! I Hallsta fick vi såklart soppa-torrt och visste verkligen inte vad vi skulle göra, vi hade ingen reservdunk, knappt nå cash och det var en bit till macken....
Jag lyckades få tag i min brors flickväns mamma som hjälpte oss, guld värt!

Trotts att vi har varit hemma i två dagar så är jag fortfarande väldigt sliten och Ricki hjälper mig inte direkt när han sliter upp mig precis när solens första strålar syns...

Jag har förövrigt slutat amma, fyra dagar utan bebis och nu produceras det inget mer, men han är lika glad för det!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?