På Onsdag åker vi till Finnstigen för att vara med på Tundlaheims höst lajv.
Satan i min lilla gata vad jag har saknat detta lajv!
När jag blev gravid så grät jag bokstavligen floder för att jag skulle missa Tundlaheim...
Men nu jäklar blir det av! En man mindre i besättningen men det överlever vi nog.
Nu ska det piratas, härjas och dricka alkohol!

Ricki kommer att vara Onsdag-Fredag hos Cissi (min fars Sambo) och sedan Fredag-Söndag hos min mor.
Så nu ska det städas, packas till mig Pim och Ricki, tvättas, planeras, läsas intriger, sys och diskas.
Jag är så extret strassad!
Dessutom ska jag hämta ut ett paket som jag skickade tillbaka för att sedan skicka tillbaka det igen...
Ricki har en dålig dag så han skriker för det mesta, men han är lika söt för det!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?