Det har inte hänt så speciellt mycket kul sen jag sist skrev, förra fredagen shoppade jag och Ricki lite medans Pim repade.
På lördagen kom min farmor och faster förbi, vi pratade i ett par timmar om det mesta, min faster jobar på gymnasiet jag gick på så hon var intresserad att höra hur det var när jag gick där, jag gick första klassen som tog studenten från den skolan i Västerås, så allt var väldigt nytt och är fortfarande.
 
Pim har hunnit skada sig på jobbit och blivit sjuk, så han är hemma med oss.
Först halkade han när han klev ur lastbilen så han vred till foten och sedan blev han förkyld och misstänkt matförgiftad.
 
VI taggar nog mest inför Alvas födelsedag nu på Lördag och för dopet i slutet av månaden.
Den 12e ska vi träffa prästen, vi ska köpa hem lite grejer och beställa mat.
Jag ska även träffa tjejerna från föräldragruppen nästa fredag för att käka lunch, så jag förösker förbereda mig mentalt.
Den 27e ska Ricki dessutom vaccineras igen och denna gång kan inte Pim vara med, jag har redan ångest!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?