Igår kväll skulle jag ta en liten promenad med Ace och samtidigt få Ricki att sova, vi brukar kanske vara ute i 20 min...vi var ute i över en timme!
Wtf?!
Det började med att jag ville gå en annorlunda väg, hittade inte på en liten väg som ledde till en återvändsgränd.
Sedan gick vi mot slussarna och hittade en nya väg på andra sidan vägen, spännande tänkte jag.
Men vägen ville ju aldrig ta slut!
Vi gick och gick, utan någon paus och  Ricki vaknade när vi nästan var hemma.
 
Pim hade tydligen varit ute med små vovvarna och letat efter oss, för ladda mobilen och ringa mig kunde han tydligen inte.
 
 
Någon mysko ställe, återvändsgränd.
 
Finns mycket gamla järnvägs spår i Sura.
 
Slussar.
 
Underbar natur!
 
Världens läskigaste bro, plattorna lät och rörde sig så jag trodde bokstavligen att vi skulle dö...
 
Men den läskiga bron var värd den otroliga utsikt!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?