Stackars Ricki har haft feber sen den 20 September till igår.
Det har varit lite till och från och inte jätte höga temper så han har varit ganska pigg.

Pim skickade ut mig i skogen i fredags, han vabbade på Torsdagen och Fredagen så jag fick lite avlastning.
Jag hade grymt kul ute i skogen med mina vänner!
Satan i gatan vad jag har saknat lajv och alla underbart muppiga människor!

Jag blev hämtad runt 01 tiden och möttes av en väldigt febrig Ricki som saknat mamma något otroligt...
Min mobil hade ju legat i lägret hela dagen och kvällen, så Pim hade inte kunnat få tag i mig, men han ville mest bara kolla när jag planerade att åka hem.
För han vet att jag behöver mina stunder, de kommer så sällan så jag behöver oftast en hel dag för mig själv.
Han är själv iväg med bandet 2 gånger i veckan och jag ger honom ofta egentid när han slutat jobbet.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?