Pim var hemma måndag - onsdag, han har haft feber och mått riktigt dåligt.
Idag åkte han till jobbet, även om han ville vara hemma, för både jag och Ricki är sjuka...
 
Jag har ont i halsen, hostar, nyser och är lite hängig till och från.
Ricki stackarn är JÄTTE snorig, hostar och nyser....men han både äter och sover så förhoppningsvis mår han bättre snart♡
Ingen feber än så länge och inatt dick han sova bredvid mig i sängen, kändes tryggt för oss båda och han sov nästan hela natten ostört trots snuva.
Han åt endast 1 gång i natt och i vanliga fall kan han äta flera gånger.
Tycker så synd om honom...endast 4 månader och redan sjuk♡
Men vi har tröstat oss med puré av blåbär o äpple, persika o banan och så fick han testa gröt igår!
Blåbär o äpple var lite surt men helt okej, persika o banan var mumma och gröten var lite skum men god. 
 
Vi som skulle fira Alvas 2 års dag på lördag, jag såg verkligen fram emot det...
Men men, nu siktar vi på att bli friska och slippa feber!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?