Yes du läste rätt!
Min son, mitt guldkorn och min stora kärlek blir 1 år idag! ♡
Klockan 03.37 för ett år sedan lades han i mina armar och jag grät, både av chock och lycka.
Vår lilla Ricki...vårat allt!
Starten blev tuff, ditt blodsocker steg inte och när det väl steg så höll det sig inte.
Du sondmatades och vi kämpade med amningen, jag minns hur mycket beröm jag alltid fick för att jag lyckades pumpa ur så mycket mjölk varje dag och för hur fin gul färg den hade, precis vad du behövde♡
Du har gått från undernärd till överviktig till normal.
Du har tagit allt i din egen takt och stressar inte fram i livet.
Du är till 98% en glad och charmig kille som får folk att skratta och le mitt i sorgen♡
Oavsett vem du träffar, familj eller någon okänd på Willys, så flörtar du med dom och vi får höra vilket söt son vi har♡
Att konstant få höra från framförallt okända, att du är söt, måste ju betyda att du är otroligt söt och inte bara i våra ögon♡♡♡
Grattis hjärtat, på din dag♡♡♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?