Har jobbat hela veckan, varje kväll är jag lika slutkörd och somnar tidigt.
Men gud vad jag älskar detta jobb!
Stressigt, skitigt, blåmärken och diverse skav....helt jäkla perfekt ♡
 
Ricki har varit hos Elin Onsdag och Torsdag, Pim var hemma Måndag och Tisdag, idag rycker min mor innan på sin lediga dag och tar hand om min ögonsten ♡
Känns verkligen jobbigt att inte kunna umgås så mycket med min son, båda somnar fort när vi kommer hem och på morgonen låter jag honom sova ut ordentligt innan vi rör på oss, han somnar dessutom i bilen/på bussen.
Men i helgen ska vi leka och mysa massor! 
Jag skulle egentligen jobbat på Lördag, men eftersom vi alla helt frivilligt valt att jobba till 20 idag istället för till 18, så behöver vi troligtvis inte åka in imorgon. 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?