Idag tyckte Ricki att vi kunde kliva upp 06 med pappa, jag var inte super imponerad eftersom jag hoppats på sovmorgon😴
Ricki fick en extra stor portion gröt till frukost och den slank ner fort.

Klock 08.40 satt vi på bussen till Västerås, vi hade två ärenden.
Sjukhuset ville ta blodprover på Ricki och jag behövde en ny bank dosa eftersom min åkte ner bakom ett element och ner i ett hål som fanns där...
Busschauffören var ett riktigt rixucko!
Han var otrevlig mot en kvinna som åkte med ett litet barn i barnvagn och ett större barn, det fanns bara ett spännband och det var tydligen inte hans problem. 
Hon var även en dålig mamma som brukade spänna fast vagnen och sedan sätta sig, hon måste ju dock enligt lag åka med bälte hon med och han påstod att man ALDRIG ska lita på chauffören. 
Sen beklagade han sig över att bussen var så gammal och risigså han kunde lika gärna a köra ner den i svartån. 
Vem säger sånt till företagets kunder?!😡

På sjukhuset så hade de tydligen inte drop in idag och när de tänkte skicka oss vidare så hade inte den förra läkaren skrivit vad för prover som skulle tas...
Så vi åkte ner till stan och satt på Swedbank ett bra tag.
Ny dosa är fixad, gratis fast det skulle kostat 250kr!😁

Vi missade självklart bussen och den går varje halvtimme typ så vi fick vandra lite.
Jag passade på att köpa en låda med uppskuren melon och det uppskattade Ricki väldigt mycket❤

När vi klev in betjänades nr 301

Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?