Klockan 09 var vi på förskolan som vanligt, Ricki var lite extra mammig idag och det tog sin lilla stund innan han vågade gå iväg för att leka.
Vid fruktstunden 09.30 så satt jag med en stund och sedan fick jag gå, kändes så hemskt att smyga iväg när han inte såg💔
Men förhoppningsvis går det bra och de har ju inte ringt än så jag tror han överlever. 
Han går till 13.30 idag och jag hoppas att han äter lika bra som i fredags. 
 
Nu är hans blöjlåda fylld också och jag la ner en ny tub mildison ifall att det skulle behövas. 
Jag tänkte försöka packa ihop lite kläder att lägga i hans extra låda också.
Idag fick vi äntligen tillgång till Tyra appen, så smidigt att kunna ha koll på allt och få meddelande när saker saknas eller om något händer.
Dessutom kan man anmäla vem som hämtar barnet och det tycker jag är super bra! 
 
Men vad gör man egentligen med all egentid? 
I vanliga fall skriker man efter den, men nu känner jag mig helt vilsen och förvirrad..
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?