Nu har jag varit inaktiv här ett bra tag, men det är för att både Ricki och Pim har varit sjuka.
Ricki blev sjuk natten till Pims födelsedag och Pim var hemma Måndag till Onsdag denna vecka, i Tisdags testade vi att lämna Ricki på förskolan eftersom han varit feberfri i flera dagar, men han hade tydligen varit lite hängig så jag har valt att hålla honom hemma till nästa Tisdag.
Han är mest snorig och lite hostig, men lika bra att hålla honom hemma lite extra💗

Vår nya barnvagn har kommti!😍
En Carena Visby syskonvagn i färgen "dark grey melange".
Den är helt underbar att köra, Ricki älskar den och det pirrar alltid lite extra i magen när man ser liggdelen.
Däcken är punkteringsfria men med ett material som gör att de känns som luftdäck och grus/sten fastnar inte i dom och eftersom den är bred och ganska tung så kan inte Ace välta den (han har varit nära flera gånger att välta de andra vagnarna).
Jag har dessvärre inga bilder på den än...

Jag inväntar en ny mobil, en Samsung galaxy s9 i färgen lila😃
Ska bli så skönt att få en mobil som inte strular, den jag har nu har slutat säga till när jag får meddelanden...
 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?