Det blev ju inte alls som planerat idag...
Pim är sjuk, akuten med Ricki, hundarna rev julgranen och spred sopor i hela huset.

Pim sov typ hela dagen, han sov fortfarande när jag gick för att hämta hem Ricki, klockan 14.20 och när vi kom hem var han vaken.
Sen satt vi och pratade och Ricki busade runt med hundarna. 
Mikey blev hungrig så jag fixade mat och PANG så för Ricki i golvet!
Han snubblade på en kant och för med huvudet i en gåvagn, självklart sig kanten på vagnen i huvudet och det blev in inbuckling.
Vi har dåligt med bensin och de sista pengarna innan lön måste gå till mat, endast mat.
Så jag ringde till Pims pappa och till min pappa, i förhoppning om skjuts, båda var självklart på jobbet...men min pappa skickade snabbt över pengar❤

Stackars Pim fick köra med feber och yrsel, men från kom vi och vi behövde inte vänta länge på vår tur.
Bedömning blev den att vi fick åka hem och hålla ett öga på Ricki, han hade inte svimmat, kräkts eller somnat (förutom i bilen, men då vaknade han till och från), inbucklingen var inte längre lika djup och Ricki var pigg och glad❤

Vi åkte hem igen, bara för att upptäcka att hundarna levt rövare, framförallt Ace...
Två soppåsar var upprivna, i soffan, på golvet och under granen.
Granen låg ner.
På övervåningen hade han brutit sig in i barnkammaren, fått tag i gamla blöjor, brutit sig in i sovrummet och ätit blöjorna i sängen..
Balkongdörren var också uppbruten...
Jag kan Ace's stök, jag vet hur han gör saker och vet därför att han var största boven.
Sparky är livrädd för gallret in till barnkammaren och inte stark nog att få undan grinden till vårat sovrum eller för att bryta upp balkongdörren.
Han är mästare på att riva från köksbänkar och vardagsrumsbordet , men inte mer än så.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?