Blev en tur till Västerås för att inhandla ersättning till Ricki, gick ovanligt bra att åka buss.
 
Vi började med att möta upp Pim på Erikslund för att käka Chop Chop och sen fick Ricki göra något riktigt kul!
Han fick inspektera lastbilen, inte Pims vanliga eftersom den är på lagning, .en Ricki var lika glad för det ♡
 
Sen började vi gå mot shopping centret, men kom aldrig fram.
Först fick jag ett samtal om att Ricki fått en plats på förskolan Ekot, asså lyckan är stor!
Vi gick in på Ica Maxi för att ringa Pim och sedan bestämde vi att jag bara skulle köpa ersättning och åka hem.
Det slutade med att de skulle packa upp dagens leverans för att hitta den och det skulle ta 10 min, så vi gick in på Ica och handlade "bra att ha" grejer.
Sedan köpte jag en is te och hämtade ut ersättning, svängde in på en djuraffär och kom ut med hundmat och två strupar...
 
Nu ska jag lyxa till det med en av de två ansiktsmasker jag köpte ♡
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?