Känner att jag har hunit med en del idag.
Efter att ha varit vaken till typ 08 så gick vi o la oss igen och sov kanske en timme, sen ville Ricki upp för att leka och byta blöja.
Jag passade på att käka resterna från igår, Kalkon schnitzel och sallad, sen tog vi en promenad med Ace och efter det sov Ricki i ett par timmar till och då passade jag på att spela, fast jag egentligen borde ha tvättat.
När herrn vaknade igen så fick han mat, jag passade på att rensa ur kylskåpet och sedan lekte vi lite till och sedan kände jag att jag hade orken att bada honom och han blev jätte glad (för ovanlighetens skull).
Han brukar annars kunna bli sur innan han förstår att han ska få bada, men nu var allt jätte kul och det skvätts ut mer vatten än vanligt.
Efter badet ville han gå om kring så vi tog en promenad innomhus och sen fick han springa runt i sin gåstol medans jag plockade ur diskmaskinen och fyllde den igen.
Strax efter att jag blev klar så blev Ricki hungrig och efter maten spelade han lite på sitt piano innan han blev trött och då passade vi på att ta en promenad med Ace igen.
Ricki sover i skrivande stund, diskmaskinan brummar på och jag är hungrig...
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?