Idag har jag mest tagit det lugnt, det är så kallt ute att det gör ont bara man tittar ut genom fönstret...
All denna snö och kyla gör en väldigt deprimerad och inget känns lockande att göra, det är även nu man får ångest av att ha hund.
Sitter fastklistrad i mobilen atm, nr 184 i kön till FK, var över 200 när jag började.
Har även ringt Länsförsäkringar för att reda ut en förvirring ang Rickis försäkring.

Igår var jag hemma hos Elin typ hela dagen, Pim skulle "bara" fixa med ljud i replokalen och sedan kolla på förstärkare.
Men personen som han gjorde allt detta med pratar så otroligt mycket, så de stackars försäljarna fick antagligen inte en syl i vädret och denna person är sååå långsam i allt h*n gör...
Så jag hann vara barn och hund vakt medans Elin hämtade sin äldsta dotter Alva på förskolan, vi hann käka mellis, Elin hann baka och när hon behövde åka till Arken Zoo för att få klorna klippta på hundarna (innan klockan 17) så behövde hon hjälp av Pim eftersom jag skulle åka med till Arken Zoo.
Blev lite missförstånd men efter mycket om och men så dök Pim och hans kompis upp, de lämnades med Elins yngsta dotter Penny och med Ricki.
Alva ville följa med oss.

Vi kollade på kaninner och fiskar, hundarna fick sina klor klippta och sedan fick vi skynda oss hem för Penny och Ricki var super ledsna, de triggade varandra, Penny ville ha mamma och Ricki var trött och ville ha mamma...
Vi skyndade oss hem och det var kaos!
Ricki lugnade sig när jag tog honom och Penny lugnade sig efter lite mat, hon hade tydligen vägrat mat när det var "fel" person som matade.

När kaoset lugnat sig så drack vi kaffe och käkade chokladbollar, Pim och hans kompis drog ganska fort efter att vi kom hem, för det var ju sååå viktigt att hinna till en till musikaffär.
(Undrar varför h*n ALDRIG kan besöka dessa butiker utan Pim?)
Ricki somnade i min famn och vaknade till efter att Pim kom tillbaka, sedan sov han hela vägen till Surahammar och under hela turen inne på Willys.
Snacka om utslagen kille!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?