Mycket jobbig nu.
Först Leon och igår natt åkte min mamma in med ambulans till sjukhuset pga gallan, hon mår bra för tillfället och idag fick jag dessutom ett samtal av pappa som var i tårar...
Pappa ringer och låter lite nere, så jag tänker att något har hänt honom eller min ena bror, men så frågar han vad jag gör och jag förklarar att vi sitter i bilen och då säger han fortfarande nedstämd "okej".
Då tänker jag att han kanske hade tänkt hämta kistan som vi lånat men så fortsätter han och låter nedstämd och får fram att farfar ligger på intensiven *tårar* och att han kanske inte överlever natten...sedan bryter han ihop.
Då börjar jag också gråta såklart. 
Jag har hoppat ur bilen för att Ricki skriker så att jag inte hör.
Han får ett annat samtal och han säger att han ringer upp.
Jag hoppar in i bilen och bryter ihop mot förarsätet.
Han ringde igen efter en stund och förklarar allt...
Jag är glad att Pim och Ricki var där och jag är glad att pappa har Cissi ♡
 
Nu väntar en natt med eventuellt ett samtal om farfars död...
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?