Igår fick Ricki feber och vi ahde ju ingen alvedon med oss, som tur är så kunde min mor åka och köpa, bara ett par minuter efter att Ricki fått i sig alvedonen så däckade ahn i mitt knä, så jag fick bära in honom till min mors säng och så sov han i flera timmar.
(Jag sov hos min mor eftersom Pim skulle fira Jocke hemma hos oss)

När han vaknade igen så var han mycket piggare och han åt med god aptit, vi lekte och han kröp runt på golvet:
På eftermiddagen gick mamma och la sig med Ricki och de sov i två timmar!
De klev upp fem över fem.
Medans de sov så latade jag mig i soffan med en cider, käkade kakor och glodde på film.
Pim hämtade oss på kvällen, vi glodde på lite film och mös i soffan, Ricki somnade på oss i soffan.

Idag är Pim också sjuk, såååå jag kär ju få ta han om både Pim, Ricki och Ace idag...
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?