Igår blev vi barn och hund fria på kvällen, så jag hängde med Pim till hans rep och det var inte allt för tråkigt, drack lite öl och pratade lite skit till och från.
Sen drog vi till Slow Down som ligger nära, det var kareoke kväll, jag och Pim käkade lite medans vi vänstade på Myran som skulle hem o duscha lite snabbt, 20 minuter tog över en timme....så vi gick tillbaka till repan och härjade lite där.
Vi sjöng, bassisten blev full och trummade på allt och försökte stämma trummorna klockan 00 på kvällen!
När Myran äntrligen kom tillbaka så åkte vi ner på stan för vi skulle av någon anledning på krogen, nej jag var inte alls sugen på det.
Vi gick in på pitchers och ingen behövde visa legitimation för ovanlighetens skull, hela Pitchers var fullt av ny fyllda 18 åringar! Det var som ett exremt stökigt dagis!
MEN! jag träffade en gammal vän som jag inte sett på ca 5 år, lika underbar som vanligt, full som en kastrull och berättade på dittan och dattan om hur jag var när vi umgicks.
Men efter inte allt för länge åkte vi hem, Pim tycket också att det var riktigt tråkigt....

På E18 blev vi stoppade av Polisen, viåkte i en sådan stylad BMV som små grabbar brukar kunna sladda runt i, men vår chaufför gör dock inte sådant.
Myran fick blåsa, Poliserna var trevliga men han som gick och kollade på högra sidan av bilen, alltså där jag och Pim satt avr lite skum, han lyste väldigt länge på Pim av någon anledning.
Myrn var nykter och vi fick åka vidare.
När vi kom hem och la oss i sängen så pratade vi läääänge, så som vi alltid gjorde på kvällarna innan vi fick barn, så mysigt att bara kunna prata om ALLT.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?