Igår åkte vi hem till min mor innan Pims rep och käkade våfflor!
Asså hur gott är det inte med våfflor?! ♡
Ricki fick smaka grädde och käkade majskrokar.
 
När Pim åkte till repet så mös vi i soffan, jag duschade och Ricki hann sova en stund. 
När klockan var ca halv nio så kräks Ricki genom näsan när han bajsar, han blev ju såklart ledsen och jag blev täckt av spya. 
I bhn, på kroppen, genom tröjan och på byxorna...
Kläderna åkte in i tvättmaskinen, Ricki torkades av (han fortsatte nysa ut kräka), fick ny blöja och sedan försökte jag lägga honom eftersom han var jätte trött.
Men eftersom han inte kunde andas genom näsan fick han panik.
Så ja...övertrött bebis som inte kunde andas.
Jag försökte få tag i Pim i ca en och en halv timme.
Ricki skrek, nästan ingenting dög och han nlev jätte varm.
När Pim äntligen ringde tillbaka så åkte han direkt till oss och vi åkte hem ♡
Ricki lyckades inte somna i bilen, men när vi kom hem och hade varvat ner lite i soffan så var det inga problem att somna bredvid mamma i sängen ♡
Han sov hela natten och vaknade runt tio tiden idag. 
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?