Den 23e Januari hände något otroligt.
Det var en fredag och Pim hade hunnit åka till repet, jag satt hemma med Ricki och lekte lite på golvet.
En av Pims förstärkade stod framför det ena bordet som tvn står på och Ricki höll sig i den samtidigt som han pillade på alla rattar, han hade tidigare gått lite fram och tillbaka genom att hålla sig i möbler.
Men så såg han något på vardagsrumsbordet som han ville ha, jag höll fram en hand i fall att han ville hålla i sig och gå de få stegen till bordet, men han vänder sig sakta om, säper ena handen och sedan andra, jag gör mig beredd för att fånga honom när han sätter sig ned.
Men han sätter sig aldrig, han tar ett steg mot bordet och sedan ramlar han, vi var båda lika förvånade och glada!
Vi skrattade tillsammans och kramades, Pim svarade inte när jag ringde men min mor svarade så hon var den första som fick veta att Ricki hade tagit sitt första steg helt själv!
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?